بااین که میدانست بدون اون تنهاترینم اما رفت..







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خدایا!!

 

خدایا!!
خدایا دلم میخاد وقتی "بغض" میکنم٬
از آسمون بیای پایین٬اشکامو پاک کنی
دستمو بگیری وبگی:
اینجا آدما اذیتت میکنند....
بیا بریم....

 



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت11:36---15 شهريور 1391
بهم سر بزن

میگن دلت گرفته
ساعت0:12---24 مرداد 1391
تصميم گرفتم آنقدر كمياب شوم تا دلي برايم تنگ شود. ولي افسوس....

فراموش شدم.

ممنون که نظر گذاشتی خوشحالم کردی عزیز
من لینکت میکنم اگه قابل دونستی لینکم کن


ali
ساعت21:55---21 مرداد 1391
یکی محبت میکنه و یکی ناز میکنه... اونی که ناز میکنه همیشه محبت میبینه... اما اونی که محبت میکنه همیشه تنهای تنهاس... آخه انصافه؟؟

آشناترین تنها
ساعت18:10---20 مرداد 1391
سلام
مرسی بابت لینک ...


آشناترین تنها
ساعت15:20---19 مرداد 1391
سلام
وای چقدر این متن زیباست
سمیه خانم وبلاگتون خیلی زیباست یه حس خاصی داره
متن کنار، سمت راست وبلاگتون خیلی حس داره
من شما رو میلینکم وبتون خیلی با احساسه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط somaye در | |