بااین که میدانست بدون اون تنهاترینم اما رفت..







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دعاکن

وقتــــی مــی گویـــمـــ : برایـــمــ دعــا کــــن
یـــعنـــی کـــمـــ آورده امـــ . . .
یــعنــــی دیــگـــر کـــاری از دستـــ خـــودمـــ بــرای خـــودمـــ بـــر نــمــی آیــــد. . .



نظرات شما عزیزان:

سنگ صبور
ساعت8:59---1 آذر 1391
گاهی به قدری دلم برایت تنگ میشودکه حاضرم حتی بادیگری ببینمت.....

....m....
ساعت7:54---29 آبان 1391
.
امروز و فرداهایم ، پس فرداها ، همه و همه
خراب شده اند
بعد از تو
برگرد


باددرموهایش
ساعت18:06---26 آبان 1391
نیستی سرنمیزنی خبری ازت نیست...خوبی؟؟؟
پاسخ:سلام گلم خوب که... ای بد نیستم شما خوبی ؟؟؟شرمنده این روزاخیلی خسته ام ...


سنگ صبور
ساعت11:05---21 آبان 1391
اگرازحوالی دلم گذشتی اهسته ردشو...

دلتنگی راباهزاربدبختی خواب کرده ام!


محسن
ساعت13:11---20 آبان 1391
بيا يک شب جايمان را عوض کنيم...
تو عاشق باش و من معشوق...
من ناز ميکنم و تو خريدار باش...
يا نه....
من دل ميشکنم و تو بخشنده باش !!!


محسن
ساعت13:10---20 آبان 1391
یک دنیا...
"دوستت دارم "
"دلم تنگ شده برایت "
"با من بمان "
"آرامشم تویی"
روی دستم باقی مانده است....
وقتی تو نیستی انها را برای
چه کسی خرج کنم ؟؟؟؟
کسی لایق تر از تو سراغ ندارم !!!!
...


آرام
ساعت13:09---20 آبان 1391
. اين سکوتت مرا ديوانه ميکند...
اينکه هيچ نميگويي...
به مرز جنون ميکشد مرا...
حرف بزن..
چيزي بگو..
قول ميدهم بدعادت نشوم


آرام
ساعت13:09---20 آبان 1391
دردناکترین خداحافظی ها آنهایی هستند که هرگز نه گفته شدند و نه توضیح داده شدند . .

آرام
ساعت13:07---20 آبان 1391
دردناکترین خداحافظی ها آنهایی هستند که هرگز نه گفته شدند و نه توضیح داده شدند . .

tanha.m
ساعت13:04---20 آبان 1391
" خريت " به ترتيب مخفف حروف اول اين مراحله :
" خيانت ديدن " ،
" رهاش نکردن" ،
" يار و ياورش بودن ",
و در نهايت " تنها موندن".


parisa
ساعت7:49---20 آبان 1391
. .آلزایمر درد نیست!
براى بعضى ها درمان است...


parisa
ساعت7:45---20 آبان 1391
خوشحالم که بردم ، چون کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت

خوشحالم که باختی ، چون کسی رو از دست دادی که دوستت داشت . . .


parisa
ساعت7:44---20 آبان 1391
دیدی آن را که تو خواندی به جهان یارترین / قلب را ساختی ز عشقش سرشارترین

آن که میگفت منم بهر تو غمخوار ترین / چه دل آزار ترین شد ، چه دل آزار ترین . .


سنگ صبور
ساعت15:46---19 آبان 1391
حکایت عجیبیست رفتارما....
خداوندمیبیندومیپوشاند...
ادمهانمیبینندوفریادمیکشند!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط somaye در | |